Statuten

STATUTEN De Algemene Vergadering van 4 april 2023, geldig samengeroepen en beschikkend over de nodige aantallen inzake aanwezigheid en meerderheid, heeft besloten de statuten te wijzigen, teneinde deze in overeenstemming te brengen met het Wetboek van vennootschappen en verenigingen (wet van 23 maart 2019)
Titel I: BENAMING, ZETEL, DOEL, SAMENSTELLING EN DUUR
Artikel 1: Benaming De vereniging draagt de naam: Bridgeclub Haspengouw vzw
Artikel 2: Maatschappelijke zetel De maatschappelijke zetel is gevestigd ten huize van de secretaris Piet Creemers, Zoutleeuwsesteenweg 104, 3803 Sint-Truiden, gelegen in het gerechtelijk arrondissement Limburg, gewest Vlaanderen. Hij kan verplaatst worden door het bestuursorgaan, voor zover die verplaatsing geen wijziging van de taal van de statuten met zich meebrengt.
Artikel 3: Belangeloos doel van de vereniging De vzw heeft als belangeloze doelstelling de beoefening van het bridgespel aan haar leden mogelijk te maken, het spelpeil te verbeteren en de bridgespelers te verenigen en te registreren. Het vormen van ploegen om competitie en /of tornooien in de schoot van de bestaande liga’s en/of bonden. Zulke tornooien of competities inrichten en doen al wat het beoefenen van het bridgespel kan bewerkstelligen en vergemakkelijken. Met het oog hierop, de roerende en onroerende goederen verwerven of huren, die voor de verwezenlijking van het belangeloos doel nodig of nuttig zijn, leningen aangaan, schenkingen en legaten ontvangen, manifestaties en andere activiteiten inrichten die de verwezenlijking van het belangeloos doel der vereniging zullen bevorderen. De vereniging is neutraal, ze heeft geen religieus, wijsgerig of politiek karakter en volgt geen oordeel op basis van ras of taal.
Artikel 4: Samenstelling De vereniging bestaat uit minstens 2 leden.
Artikel 5: Duur De vereniging is opgericht voor onbepaalde duur en kan op elk moment ontbonden worden.
Titel II: DE LEDEN
Artikel 6: Aantal en soorten leden Het aantal leden van de vereniging is onbeperkt, maar moet ten minste 2 bedragen. De vereniging omvat twee soorten leden: gewone leden en bijleden.
Zijn gewone leden: diegenen die actief aan het bridgespel deelnemen, het door het Bestuursorgaan vastgestelde lidgeld betalen en lid zijn van de Vlaamse Bridge Liga vzw (VBL) via de Bridgeclub Haspengouw vzw.
Zijn bijleden: diegenen die actief aan het bridgespel deelnemen, het door het Bestuursorgaan vastgestelde lidgeld betalen en reeds lid zijn van de VBL of LBF (Ligue Francophone Bridge Belge) via een andere bridgeclub.
Artikel 7: Nieuwe leden Nieuwe leden worden al of niet aangenomen door het Bestuursorgaan. Tegen deze beslissing, die niet met redenen omkleed moet worden, is geen beroep mogelijk. Als lid kan iedereen tot de vereniging toetreden die verklaart de hem opgedragen functies te aanvaarden en die de belangeloze doelstellingen van de vzw ondersteunt. Leden bezitten de volheid van het lidmaatschap, met inbegrip van het stemrecht in de Algemene Vergadering. Door hun toetreding aanvaarden de leden de statuten en het intern reglement.
Artikel 8: Lidgeld De jaarlijkse bijdrage van de verschillende leden wordt bij aanvang van elk maatschappelijk jaar door het Bestuursorgaan bepaald doch zal de som van € 125 niet mogen overschrijden. Artikel 9: Beëindiging van het lidmaatschap Elk lid kan op elk moment uit de vzw ontslag nemen door dat ontslag schriftelijk of per mail bekend te maken aan het Bestuursorgaan. Een lid dat de door hem verschuldigde bijdrage niet binnen de maand na de herinnering die hem werd toegezonden, betaald heeft, wordt geacht ontslag te nemen. De uitsluiting van een lid kan slechts door de Algemene Vergadering worden uitgesproken door 2/3de aanwezigheid en door een meerderheid van 2/3de van de stemmen van de aanwezige of vertegenwoordigde leden. Het Bestuursorgaan kan een lid dat zich aan een zware overtreding van de statuten of van de normen van eer en welvoeglijkheid schuldig heeft gemaakt, schorsen tot aan de beslissing van de Algemene Vergadering.
Artikel 10: Aanspraak na beëindiging van het lidmaatschap Geen enkel lid, geen uittredende of uitgesloten leden, geen erfgenamen of rechthebbende van een overleden lid, kunnen aanspraken maken op de maatschappelijk vermogens of bezittingen van de vzw, noch de gehele of gedeeltelijke teruggave vorderen van geleverde of betaalde bijdragen. Evenmin kunnen zij vergoeding vragen voor geleverde goederen of prestaties. Een lid dat ontslag neemt of uitgesloten wordt, of de rechthebbenden van een overleden lid, kunnen geen inzage vorderen van de rekeningen van de vereniging, noch zegels laten leggen of een boedelbeschrijving vorderen.
Titel III: Het Bestuursorgaan
Artikel 11: Mandaat De vereniging wordt bestuurd door het Bestuursorgaan. De bestuurders kunnen nooit persoonlijk aansprakelijk gesteld worden voor daden gesteld of verzuimd in functie van de vereniging.
Artikel 12: Samenstelling Het Bestuursorgaan bestaat uit minimaal 3 en maximaal 9 bestuurders. Indien en zolang de vzw minder dan 3 leden heeft, dan zal het Bestuursorgaan uit 2 bestuurders bestaan. Het Bestuursorgaan wordt benoemd door de Algemene Vergadering met een gewone meerderheid (1/2de) voor een termijn van 2 jaar.
Artikel 13: Functies en bevoegdheden Het Bestuursorgaan bepaalt in onderling overleg aan welke bestuurder de verantwoordelijke functies, zijnde voorzitter, ondervoorzitter, secretaris en penningmeester, toegekend worden. Het Bestuursorgaan wordt voorgezeten door de voorzitter of als deze afwezig is, de ondervoorzitter of de ouds aanwezige bestuurder. Het Bestuursorgaan mag de maatschappelijke zetel verplaatsen zonder tussenkomst van de Algemene Vergadering. Het Bestuursorgaan bepaalt het bedrag van de jaarlijkse bijdragen van de leden. Het Bestuursorgaan neemt autonoom nieuwe leden aan. Het Bestuursorgaan verkiest uit de bestuursleden de voorzitter van het Bestuursorgaan. Het Bestuursorgaan geeft aan de secretaris de bevoegdheid om de vzw te vertegenwoordigen met in acht name van artikel 14.
Artikel 14: Vertegenwoordiging Bij gerechtelijke handelingen wordt de vzw vertegenwoordigd door een door het Bestuursorgaan aangeduide bestuurder. Bij buitengerechtelijke handelingen is de vereniging geldig vertegenwoordigd door een handtekening van de secretaris. Het Bestuursorgaan bepaalt evenwel telkens vooraf ad hoc welke buitengerechtelijke handeling door de secretaris kan gesteld worden en deze handeling mag geen handeling zijn waarvoor, volgens de statuten, de Algemene Vergadering exclusief bevoegd is.
Artikel 15: Beëindiging van het mandaat Het mandaat van bestuurder eindigt:
• wanneer de bestuurder ontslag indient. Dit dient schriftelijk te gebeuren bij de voorzitter of de secretaris en dit ontslag moet nadien bekrachtigd worden door de Algemene Vergadering; als er binnen 3 maanden geen bekrachtiging gebeurt, dan kan de bestuurder ervan uitgaan dat zijn ontslag aangenomen is; wanneer een bestuurder ontslag neemt en het aantal bestuurders zakt onder het wettelijk of statutair minimum, dan moet hij in functie blijven totdat redelijkerwijze in zijn vervanging kan voorzien worden;
• wanneer een bestuurder uitgesloten wordt door de Algemene Vergadering;
• bij het beëindigen van de ambtstermijn;
• bij rechtsonbekwaamheid;
• bij overlijden.
Artikel 16: Kandidaten Bestuurders Ieder lid kan zich kandidaat stellen voor het mandaat van bestuurder. Daartoe moet hij/zij zijn/haar kandidatuurstelling indienen bij het Bestuursorgaan, ten laatste acht dagen voor de Algemene Vergadering. Echter leden met een familiale band van eerste of tweede graad kunnen niet samen in het Bestuursorgaan zetelen.
Artikel 17: Bijeenroeping Het Bestuursorgaan vergadert zo dikwijls als het belang van de vzw het vereist en op vraag van een bestuurder, gericht aan de voorzitter. De bijeenroeping van het Bestuursorgaan gebeurt tenminste 15 dagen voor de dag van de vergadering en wordt elektronisch verstuurd. Deze uitnodiging bevat de datum, aanvangsuur, plaats en agenda van de vergadering.
Artikel 18: Beraadslaging van het bestuursorgaan Het Bestuursorgaan kan slechts geldig beslissen wanneer ten minste de helft van de bestuurders aanwezig is. Beslissingen worden genomen bij gewone meerderheid van stemmen. Bij staking van stemmen is de stem van de voorzitter of diegene die de voorzitter vervangt, doorslaggevend. Onthoudingen worden niet meegeteld in het berekenen van het resultaat.
Artikel 19: Notulen De besluiten van het Bestuursorgaan worden opgenomen in notulen die worden ondertekend door de voorzitter of de secretaris. De notulen worden digitaal bewaard op de zetel van de vereniging en ze worden gepubliceerd op de website van de vereniging waar ze door alle leden geraadpleegd kunnen worden.
Titel IV: De Algemene Vergadering
Artikel 20: Samenstelling De Algemene Vergadering bestaat uit alle leden van de vereniging, gewone leden en bijleden. Zij hebben allen stemrecht.
Artikel 21: Bevoegdheden De Algemene Vergadering is het hoogste orgaan van de vereniging. Zij bezit de machten die haar zijn toegekend door de wet en door de onderhavige statuten. De Algemene Vergadering, heeft de volgende bevoegdheden:
1. de benoeming en ambtsbeëindiging van de bestuurders;
2. de wijziging van de statuten (bij 2/3de aanwezigheid en 2/3de meerderheid);
3. de wijziging van het belangeloos doel van de vzw (bij 2/3 aanwezigheid en 4/5de meerderheid);
4. de uitsluiting van leden (bij 2/3de aanwezigheid en 2/3de meerderheid);
5. de benoeming en ambtsbeëindiging van de commissarissen;
6. de goedkeuring van de begroting en van de jaarrekening;
7. kwijting verlenen aan de bestuurders en commissarissen;
8. omzetting van de vzw;
9. de ontbinding van de vereniging (bij 2/3de aanwezigheid en 4/5de meerderheid). Het Bestuursorgaan heeft de residuaire bevoegdheid.
Artikel 22: Bijeenkomst De Algemene Vergadering wordt bijeen geroepen telkens wanneer het Bestuursorgaan dat nodig acht, met een minimum van één maal per jaar, of wanneer tenminste één vijfde van de leden van de vereniging er om vraagt. Deze bijeenroeping vindt plaats binnen 6 maanden na afsluiting van het boekjaar.
Artikel 23: Bijeenroeping De bijeenroeping gebeurt tenminste 15 dagen voor de dag van de vergadering en wordt elektronisch verstuurd naar alle leden van het Bestuursorgaan en van de Algemene Vergadering. Deze uitnodiging bevat de datum, aanvangsuur, plaats en agenda van de vergadering, met vermelding van alle zaken waarover de Algemene Vergadering een beslissing wenst te nemen.
Artikel 24: Voorzitterschap De Algemene Vergadering wordt voorgezeten door de voorzitter van het Bestuursorgaan en bij verhindering van de voorzitter, door een afgevaardigde of de oudste aanwezige. Artikel 25: Volmachten Leden die niet op de Algemene Vergadering aanwezig kunnen zijn, kunnen door andere leden worden vertegenwoordigd. Elk lid kan maximaal 2 andere leden vertegenwoordigen door de ingevulde en ondertekende volmacht die deel uitmaakt van de uitnodigingsbrief. Alle volmachten dienen bij het begin van de vergadering aan de voorzitter overhandigd te worden en zij worden gehecht aan de notulen van de algemene vergadering.
Artikel 26: Stemming Binnen de Algemene Vergadering heeft elk effectief lid stemrecht. Elk effectief lid heeft één stem. De Algemene Vergadering kan geldig beraadslagen ongeacht het aantal aanwezige of vertegenwoordigde leden, behalve wanneer het Wetboek van Vennootschappen en Verenigingen of deze statuten het anders bepalen. Beslissingen worden genomen bij gewone meerderheid (1/2de) van stemmen, tenzij het gaat over de uitsluiting van de leden en wijziging van de statuten. Zo zal een wijziging van de statuten en de uitsluiting van de leden, enkel goedgekeurd kunnen worden wanneer 2/3de van de leden aanwezig of vertegenwoordigd is en 2/3de van deze aanwezige of vertegenwoordigde leden hiermee akkoord gaat. Indien de statutenwijziging betrekking heeft op het belangeloos doel van de vzw, dan kan deze wijziging alleen aangenomen worden wanneer ze 4/5de van de uitgebrachte stemmen heeft verkregen (onthoudingen worden niet meegerekend). De stemming kan gebeuren door afroeping, door handopsteking of, op vraag van 3 leden die aanwezig of vertegenwoordigd zijn, door geheime stemming. De stemming over personen is altijd anoniem. De stemmen uitgebracht op stembriefjes anders dan door het Bestuursorgaan uitgereikt, blanco stembriefjes en deze die niet de juiste aanmerkingen dragen of onduidelijk zijn, zijn ongeldig. Indien geen 2/3de van de leden aanwezig of vertegenwoordigd zijn op de Algemene Vergadering, dan kan een tweede Algemene Vergadering geldig besluiten tot wijziging van de statuten en uitsluiting van leden, ongeacht het aantal aanwezige en vertegenwoordigde leden. Deze tweede Algemene Vergadering kan plaatsvinden na 15 en maximaal 30 dagen volgend op de eerste Algemene Vergadering. Bij staking van stemmen is de stem van de voorzitter doorslaggevend. Voor de berekening van de gewone (1/2de) en bijzondere (2/3de) meerderheden worden onthoudingen en ongeldige stemmen niet in de berekening opgenomen.
Artikel 27: Verzekering Alle hoofdleden van de vereniging zijn ook lid van de Vlaamse Bridge Liga vzw (VBL). De VBL voorziet voor deze hoofdleden een verzekering burgerlijke aansprakelijkheid en lichamelijke ongevallen, zowel van alle activiteiten, als van de weg naar en van de activiteiten.
Artikel 28: Vermogens en bezittingen Er bestaat volledige scheiding tussen de vermogens en bezittingen van de vzw enerzijds en de vermogens en bezittingen van de leden anderzijds.
Artikel 29: Boekjaar Elk jaar en ten laatste 6 maanden na de afsluiting van het boekjaar, legt het Bestuursorgaan de jaarrekening en begroting ter goedkeuring voor aan de Algemene Vergadering. Door goedkeuring verleent de Algemene Vergadering kwijting aan het Bestuursorgaan inzake financieel beleid van het afgelopen boekjaar en inzake het gevoerde beleid in zijn totaliteit. Het boekjaar loopt samen met een kalenderjaar van 1 januari tot en met 31 december. De algemene vergadering zal twee commissarissen uit de leden aanstellen om controle te doen over de boeken en het beleid van de penningmeester na te zien.
Artikel 30: Notulen De besluiten van de Algemene Vergadering worden opgenomen in notulen die worden ondertekend door de voorzitter, de secretaris en bestuurders die hierom verzoeken. De notulen worden digitaal bewaard op de zetel van de vereniging en ze worden gepubliceerd op de website van de vereniging waar ze door alle leden van de vereniging geraadpleegd kunnen worden.
Titel V: Ontbinding van de vereniging
Artikel 31: Ontbinding De ontbinding van de vereniging, kan enkel bij 2/3de aanwezigheid van de leden van de Algemene Vergadering en wanneer 4/5de van deze aanwezige of vertegenwoordigde leden hiermee akkoord gaat.
Artikel 32: Aanduiding vereffenaars Bij ontbinding duidt het Bestuursorgaan twee vereffenaars aan en bepaalt hun bevoegdheden.
Artikel 33: Bestemming van het vermogen van de vzw na ontbinding Het vermogen van de vereniging is samengesteld uit:
-alle roerende en onroerende goederen door de vereniging verkregen
-de lidgelden van de leden -giften, legaten, en subsidies
-andere mogelijke inkomsten In geval van ontbinding wordt het netto overblijvend actief overgemaakt aan een vereniging met een gelijkaardig belangeloos doel en/of aan een vereniging in de zorgsector en/of aan een jeugdvereniging.
Titel VI: Slotbepaling Voor alle gevallen die niet geregeld zijn door deze statuten, zijn de bepalingen van het Wetboek van Vennootschappen en Verenigingen en de uitvoeringsbesluiten van toepassing.

Intern Reglement

INTERN REGLEMENT
 
INLEIDING
 
Dit intern reglement beschrijft de praktische regels en afspraken om de goede gang van zaken in de club te helpen en de doelstellingen van de club om te helpen bereiken.
Het Intern Reglement is een aanvulling op de statuten van de Bridgeclub Haspengouw vzw (BCH vzw). Ingeval van tegenspraak tussen de statuten en de bepalingen van het intern reglement hebben de statuten voorrang.
 
1. GEDRAGSCODE

1.1 Clubleden en bezoekende spelers gedragen zich in het clublokaal volgens de normen van behoorlijk gedrag.

1.2 Clubleden die in competitieverband de Bridgeclub Haspengouw vertegenwoordigen, gedragen zich hoffelijk en ethisch en brengen op geen enkele manier de goede naam van de Bridgeclub Haspengouw in het gedrang.

1.3 De clubleden zullen op clubavonden of in competitie niemand discrimineren op basis van politieke, religieuze, wijsgerige, syndicale, religieuze achtergrond of andere persoonlijke aangelegenheden.

1.4 Inbreuken tegen genoemde gedragsregels kunnen aanleiding geven tot disciplinaire maatregelen. Dit kan gaan van de ter verantwoording roepen, het geven van een verwittiging en/of vermaning tot een tijdelijke en zelfs permanente schorsing van clubleden en het ontzeggen van toegang tot het clublokaal voor leden.

1.5 De ​​keuze van de disciplinaire maatregelen zijn de onderdeel van het bestuur.

2. TOEGANG

2.1 Het clublokaal is toegankelijk voor bridgers (leden en niet-leden) bij de volgende activiteiten:

2.1.1 de wekelijks georganiseerde en mogelijk andere open tornooien

2.1.2 de grote tornooien jaarlijks georganiseerd en opgericht door BCH

2.1.3 de tornooien georganiseerd in het kader van de competitie van de VBL en/van het district Limburg

2.1.4 de voordelen tornooien met steun van BCH

2.1.5 de bridgelessen georganiseerd door BCH

Niet-VBL-leden kunnen slechts een beperkt aantal keren geïnviteerd worden; verwacht wordt dat ze een aanvraag voor lidmaatschap indienen.

2.2 Leden en bezoekers vermijden het beschadigen van de clubinfrastructuur, het meubilair, enz. Opzettelijk gerichte schade zal op de overtreder worden verhaald.

3. TORNOOIENTORNOOIEN

3.1 Inschrijven

3.1.1 Om een ​​tornooi deel te nemen moeten mannen zich inschrijven. Voor sommige tornooivormen schrijft men zich vooraf in op de voorziene lijst.

3.1.2 Voor regelmatige tornooien meldt men zich regelmatig aan de balie, tot 5 minuten voor de aanvangsuur. Wie zich later aanmeldt, kan worden besloten, tenzij de tornooileider beslist om de laatkomers te beslissen om te beslissen in het belang van de indeling der reeksen. Tegen de beslissing van de tornooileider is geen verhaal mogelijk.

3.2 Speel- en systeemafspraken

3.2.1. Tornooideelnemers delen hun speel- en systeemafspraken mee via een conventiekaart.

3.2.2 De conventiekaart wordt aan de tegenpartij ter inzage gelegd.

3.2.3 Het ontbreken van een conventiekaart en/of eventuele afwijkingen van het veronderstelde systeem kunnen leiden tot een arbitrale tussenkomst.

3.3 Tornooileiding

3.3.1 Bij aanvang van een tornooi wordt aangegeven wie als tornooileider leidt. Hij/zij kan worden uitgesproken voor verduidelijking of om probleemgevallen op te lossen.

3.3.2 Indien een arbiter wordt aangesteld, dan worden bridge-technische en bridge-ethische problemen aan hem voorgelegd.

3.3.3 Problemen van morele aard betreffende gedrag en houding tussen spelers, worden aangekaart door het clubbestuur, dat als opdracht heeft betrekking te wekken dat tornooien, georganiseerd door BCH, verlopen volgens de algemeen aanvaarde criteria van welvoeglijkheid, hoffelijkheid en sportiviteit. De samenstelling van het bestuur vindt mannen op de website. De leden ervan zijn zowel individueel als in groep aanspreekbaar. Zij onderzoeken de voorgelegde problemen met de nodige discretie en ontwaken erover dat de rechten van de uiteindelijke speler(s) niet geschonden worden.

3.4 Bridgemates voor het berekenen van de uitkomst

3.4.1 “Noord” voert de juiste gegevens uit. “Oost” variabelen alle gegevens en bevestigd de uitslag.

3.4.2 Indien er geen Bridgemates zijn, zullen de resultaten op papier genoteerd worden door “Noord” en ter controle voorgelegd worden aan “Oost”.

4. VIERTALLENCOMPETITIE

4.1 Conform haar doel kan BCH een of meerdere viertallen delen nemen aan de viertallen competities die worden georganiseerd en gespeeld onder leiding van de BBF, de VBL en/of het district Limburg.

4.2 Elk gespeeld lid komt in een opmerking en kan zich kandidaat stellen om deel uit te maken van een viertal dat voor BCH in competitie aantreedt. Hij/zij moet wel voldoen aan de gestelde eisen door de inrichtende instantie en door BCH.

4.3 Het aantal viertallen en de samenstelling ervan is de aanwezigheid van het bestuur.

4.4 Elk viertal wordt geleid door een kapitein. Voor de samenstelling van de viertallen steunt het bestuur op de voorstellen die door de respectieve kapiteins worden ingediend. er worden met de betrokkenen besproken.

4.4.1 Leden die bereid zijn om de functie van kapitein op zich te nemen, melden dit gelijktijdig aan het bestuur, di volgend aan het begin van een nieuw seizoen (maand april). Zij dient een voorstel in met betrekking tot de samenstelling van hun viertal.

4.4.2 De kapitein zorgt ervoor dat de viertal rossen met het vereiste aantal spelers kunnen optreden.

4.4.3 De kapitein is verantwoordelijk voor het clubmateriaal dat tijdens de wedstrijden wordt gebruikt. Hij/zij zorgt ervoor dat bieddozen, borden en terug worden binnengebracht.

4.4.4 De kapitein is tegenover de clubrossen hoofdelijk verantwoordelijk. Dit heeft de volgende implicatie: als een officiële aanvraag een boete oplegt in competitieverband wegens een breuk van een overtreding door de kapitein of door één of meer leden van het viertal, dan kan de club het bedrag van de boete terugvorderen.

5. LIDGELD

5.1 Het lidgeld wordt jaarlijks door het bestuur vastgelegd en aan de Algemene Vergadering gemeld. Het lidgeld kan jaarlijks worden aangepast in functie van de financiële noden maar kan nooit het bedrag voorbij dat statutair is vastgelegd.

5.2 Voor jongeren en studenten is een verlaagd lidgeld van toepassing. Voor de bepaling van de korting, zal de club rekening houden met het lidgeld dat aan de VBL betaald moet worden voor deze leden.

6. OPLEIDING

6.1 Regelmatig worden er in het clublokaal cursussen georganiseerd voor beginners van alle leeftijden. Er wordt beroep gedaan op een door de VBL erkend leraar voor de opleiding.

6.2 Na de basis-lessencyclus kunnen beginnende bridgers, een verdiepend en vervolglessenpakket worden aangeboden.

6.3 Verdere begeleiding en coaching kan worden aangeboden via speciaal georganiseerde tornooien, het bespreken van speciale giften of lessen.

7. VERZEKERING

7.1 Conform de wettelijke vereisten qua aansprakelijkheid voor sportverenigingen heeft BCH een verzekering afgesloten bij een officieel erkende verzekeringsmaatschappij.

7.2 Van de leden wordt verwacht dat zij, binnen het kader van de hierboven aangehaalde verzekeringen, geen onverantwoorde risico's nemen.

Bridgeclub Haspengouw
Spanning. Ontspanning. Plezier. Vrienden. Passie… Bridge.
Contact

The Road House
Hasseltsesteenweg 369
3800 Sint-Truiden (Kortenbos)

0498 64 64 11

Rekening
IBAN BE84 9731 7341 9159
BIC ARSPBE22

Ondernemingsnr.: 0673.717.854
RPR Antwerpen, afdeling Hasselt